microsoft excel w firmie
Na witrynie small-business.com.pl zaprezentowano jak zastosować microsoft Excel w firmie. Umieszczone tutaj przykłady obrazują typowe sytuacje, z jakimi przedsiębiorca może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał podjąć odpowiednią decyzję. Przykłady te przede wszystkim opisują sam problem – eksponują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie obrazują, dlaczego firma odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje przynajmniej jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących microsoft exel w firmie. Autorom, piszącym dla small-business.com.pl chodzi o to, aby właściciel firmy utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub zmodyfikował przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł samodzielnie oszacować własne problemy decyzyjne.
Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca, po zastosowaniu microsoft Excel w firmie może dowiedzieć się m.in.:
Czy sprzedaż jest uzależniona od ekspozycji produktu?
Jak testować kreacje mailingowe i portale na których planowana jest wysyłka?
Jak „podlinkować” produkty komplementarne w sklepie internetowym aby sprzedaż była maksymalna?
Jak obliczyć spadek sprzedaży w zależności od wzrostu aktywności reklamowej konkurencji?
Jaki wpływ na sprzedaż ma zmiana hasła reklamowego umieszczonego na banerach internetowych?
Jak wybrać produkt do umieszczenia na reklamie aby przyciągnąć maksymalną ilość klientów?
Jak analizować frazy na które pozycjonują się firmy konkurencyjne w naturalnych wynikach wyszukiwania w google?
Jak wycenić produkty „związane” aby zysk był maksymalny?
Jaka jest elastyczność cenowa sprzedaży?
Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:
Handel,
Produkcja,
Usługi,
a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:
Badanie konkurencji,
Zyski, koszty, jakość,
Badanie popytu – odbiorcy,
Finanse.
Szerokie zastosowanie microsoft excel w firmie pozwala na szczegółowe rozwiązanie zagadnień decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może nauczyć się jak w łatwy sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.
Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:
Obsługa klienta
Zmiana ceny
Podział budżetu
Kampania reklamowa
Ekspozycja a sprzedaż
Wartość klienta
Opłacalność promocji
Optymalizacja sprzedaży
Badanie konkurencji
Budżet na reklamę
Optymalizacja sprzedaży
Konkurencja
Analiza wrażliwości
Lojalność klienta
Kampania reklamowa