Formuły excel w firmie
Na witrynie small-business.com.pl zaprezentowano jak zastosować formuły excel w firmie. Umieszczone tutaj przykłady przedstawiają typowe sytuacje, z jakimi właściciel firmy może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał podjąć odpowiednią decyzję. Sytuacje te przede wszystkim opisują sam problem – wskazują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie demonstrują, dlaczego firma odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje minimum jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących formuły excel w firmie. Autorom, piszącym dla small-business.com.pl chodzi o to, aby przedsiębiorca utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub zmodyfikował przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł samodzielnie zgłębić własne problemy decyzyjne.
Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:
Jak przeprowadzić obliczenia aby oszacować wpływ obecności konkurencji w naturalnych wynikach wyszukiwania?
Jak testować kreacje mailingowe i portale na których planowana jest wysyłka?
Jak „podlinkować” produkty komplementarne w sklepie internetowym aby sprzedaż była maksymalna?
Jak ustalić wartość klienta?
Jak oszacować maksymalną wartość bonusu dla klienta aby zwiększyć zysk?
Jaki wpływ na popyt ma obniżenie ceny? Jaka jest optymalna cena produktu?
Jak analizować frazy na które pozycjonują się firmy konkurencyjne w naturalnych wynikach wyszukiwania w google?
Jaki jest maksymalny zasięg reklamy internetowej przy zmianie ograniczenia ilości odsłon na użytkownika?
Jaka jest elastyczność cenowa sprzedaży?
Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:
Handel,
Produkcja,
Usługi,
a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:
Badanie konkurencji,
Zyski, koszty, jakość,
Badanie popytu – odbiorcy,
Finanse.
Szerokie zastosowanie formuły excel w firmie pozwala na szczegółowe rozwiązanie zagadnień decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może nauczyć się jak w prosty sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.
Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:
Optymalizacja sprzedaży
Współwyszukiwanie
Badanie jakości
Dobór produktów
Marża
Wartość klienta
Kampania reklamowa
Optymalizacja sprzedaży
Maksymalizacja sprzedaży
Opakowanie a sprzedaż
Maksymalizacja zysku
Zmiana ceny
Budżet na reklamę
Lojalność klienta
Optymalizacja placementów