Formuły excel w biznesie
Na witrynie small-business.com.pl przedstawiono jak zastosować formuły excel w biznesie. Umieszczone tutaj przykłady obrazują typowe sytuacje, z jakimi osoba decyzyjna w firmie może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał podjąć odpowiednią decyzję. Sytuacje te przede wszystkim określają sam problem – wskazują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie demonstrują, dlaczego firma odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje co najmniej jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących formuły excel w biznesie. Autorom, piszącym dla tego portalu chodzi o to, aby właściciel firmy utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub zmodyfikował przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł samodzielnie rozwiązać własne problemy decyzyjne.
Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:
Jak porównać obecności w naturalnych wynikach wyszukiwania firm konkurencyjnych?
Jak testować kreacje mailingowe i portale na których planowana jest wysyłka?
Jak obliczyć współzależność wyników z kampanii adwords i reklam w sieciach afiliacyjnych?
Jak obliczyć wzrost sprzedaży produktu w zależności od reklamy w gazetce sklepowej?
Jak oszacować maksymalną wartość bonusu dla klienta aby zwiększyć zysk?
Jaka jest współzależność firm konkurencyjnych?
Jak klienci postrzegają firmy konkurencyjne?
W jakiej cenie sprzedawać produkty aby zysk był maksymalny?
Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:
Handel,
Produkcja,
Usługi,
a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:
Badanie konkurencji,
Zyski, koszty, jakość,
Badanie popytu – odbiorcy,
Finanse.
Szerokie zastosowanie formuły excel w biznesie pozwala na rzetelne rozwiązanie kwestii decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki tej witrynie przedsiębiorca może nauczyć się jak w łatwy sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.
Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:
Badanie konkurencji
Sprzedaż a cena
Kampania reklamowa
Konkurencja
CPM
Lojalność klienta
Produkty komplementarne
Wybór portali
CPL
Obsługa klienta
Opłacalność promocji
Współwyszukiwanie
Optymalizacja sprzedaży
CPC
Podział budżetu