Formuły excel w biznesie

Formuły excel w biznesie

Na witrynie small-business.com.pl przedstawiono jak zastosować formuły excel w biznesie. Umieszczone tutaj przykłady obrazują typowe sytuacje, z jakimi osoba decyzyjna w firmie może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał podjąć odpowiednią decyzję. Sytuacje te przede wszystkim określają sam problem – wskazują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie demonstrują, dlaczego firma odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje co najmniej jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących formuły excel w biznesie. Autorom, piszącym dla tego portalu chodzi o to, aby właściciel firmy utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub zmodyfikował przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł samodzielnie rozwiązać własne problemy decyzyjne.

 

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Jak porównać obecności w naturalnych wynikach wyszukiwania firm konkurencyjnych?

Jak testować kreacje mailingowe i portale na których planowana jest wysyłka?

Jak obliczyć współzależność wyników z kampanii adwords i reklam w sieciach afiliacyjnych?

Jak obliczyć wzrost sprzedaży produktu w zależności od reklamy w gazetce sklepowej?

Jak oszacować maksymalną wartość bonusu dla klienta aby zwiększyć zysk?

Jaka jest współzależność firm konkurencyjnych?

Jak klienci postrzegają firmy konkurencyjne?

W jakiej cenie sprzedawać produkty aby zysk był maksymalny?

 

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

 

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

 

Szerokie zastosowanie formuły excel w biznesie pozwala na rzetelne rozwiązanie kwestii decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki tej witrynie przedsiębiorca może nauczyć się jak w łatwy sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

 

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Badanie konkurencji

Sprzedaż a cena

Kampania reklamowa

Konkurencja

CPM

Lojalność klienta

Produkty komplementarne

Wybór portali

CPL

Obsługa klienta

Opłacalność promocji

Współwyszukiwanie

Optymalizacja sprzedaży

CPC

Podział budżetu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *