Excel zaawansowany w firmie
Na witrynie small-business.com.pl pokazano jak wykorzystać excel zaawansowany w firmie. Umieszczone tutaj przykłady opisują typowe sytuacje, z jakimi zarządzający biznesem może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał rozwiązać konkretny problem. Przykłady te przede wszystkim opisują sam problem – eksponują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie demonstrują, dlaczego firma odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje minimum jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących excel zaawansowany w firmie. Autorom, piszącym dla small-business.com.pl chodzi o to, aby właściciel firmy utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub przekształcił przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł swobodnie oszacować własne problemy decyzyjne.
Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:
Jak przeprowadzić obliczenia aby oszacować wpływ obecności konkurencji w naturalnych wynikach wyszukiwania?
Gdzie eksponować produkty aby sprzedaż była maksymalna?
Jak zwiększyć sprzedaż spontaniczną w sklepie internetowym?
Jak zwiększyć lojalność klientów?
Jak oszacować maksymalną wartość bonusu dla klienta aby zwiększyć zysk?
Jak wybrać produkty do wysyłki newslettera w celu maksymalizacji zysku?
Jaki jest wpływ działań reklamowych na sprzedaż w konkurencyjnych firmach?
Jak obliczyć popyt?
Jak przeprowadzać promocje aby przyciągnąć jak największą ilość nowych klientów?
Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:
Handel,
Produkcja,
Usługi,
a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:
Badanie konkurencji,
Zyski, koszty, jakość,
Badanie popytu – odbiorcy,
Finanse.
Szerokie zastosowanie excel zaawansowany w firmie pozwala na rzetelne rozwiązanie zagadnień decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki temu serwisowi właściciel firmy może nauczyć się jak w łatwy sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.
Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:
Opakowanie a sprzedaż
Wartość klienta
CPM
Popyt
Analiza wyników
Badanie konkurencji
Podział budżetu
Pozycjonowanie
Reklama
Budżet na reklamę
Konkurencja
Opakowanie a sprzedaż
Kampania reklamowa
Sprzedaż a cena
Mailing