Excel zaawansowany w biznesie

Excel zaawansowany w biznesie

Na serwisie small-business.com.pl pokazano jak wykorzystać excel zaawansowany w biznesie. Umieszczone tutaj przykłady obrazują typowe sytuacje, z jakimi właściciel firmy może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał podjąć odpowiednią decyzję. Sytuacje te przede wszystkim charakteryzują sam problem – wskazują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie ukazują, dlaczego przedsiębiorstwo odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje przynajmniej jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących excel zaawansowany w biznesie. Autorom, piszącym dla small-business.com.pl chodzi o to, aby przedsiębiorca utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub przekształcił przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł swobodnie oszacować własne problemy decyzyjne.

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Czy sprzedaż w sklepie internetowym jest uzależniona od umiejscowienia produktu na kolejnych stronach w danej kategorii?

Jak testować kreacje mailingowe i portale na których planowana jest wysyłka?

Jak obliczyć próg rentowności?

Jak zwiększyć lojalność klientów?

Jak oszacować maksymalną wartość prezentu dla klienta w celu maksymalizacji sprzedaży?

Jak wybrać produkt, spośród wszystkich dostępnych w sklepie, do umieszczenia na reklamach?

Jak klienci postrzegają firmy konkurencyjne?

Ilu potencjalnych klientów należy poinformować jeśli w ofercie jest produkt o ograniczonej ilości?

Jak przeprowadzać promocje aby przyciągnąć jak największą ilość nowych klientów?

 

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

Szerokie zastosowanie excel zaawansowany w biznesie pozwala na gruntowne rozwiązanie kwestii decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki temu portalowi właściciel firmy może nauczyć się jak w prosty sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Analiza wyników

Podział budżetu

Lokalizacja a sprzedaż

Próg rentowności

Opłacalność promocji

Zwiększenie sprzedaży

Optymalizacja placementów

Pozycjonowanie

Obsługa klienta

Lojalność klienta

Badanie konkurencji

Popyt

Zmiana kosztu

CPM

Analiza popytu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *