Excel podstawy w firmie

Excel podstawy w firmie

Na witrynie small-business.com.pl wskazano jak zastosować excel podstawy w firmie. Umieszczone tutaj przykłady przedstawiają typowe sytuacje, z jakimi przedsiębiorca może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał rozwiązać konkretny problem. Przykłady te przede wszystkim opisują sam problem – eksponują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie ukazują, dlaczego przedsiębiorstwo odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje minimum jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących excel podstawy w firmie. Autorom, piszącym dla tego serwisu internetowego chodzi o to, aby przedsiębiorca utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub zmodyfikował przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł samodzielnie oszacować własne problemy decyzyjne.

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Jak zmierzyć opłacalność nowego biznesu w zależności od lokalizacji?

Gdzie eksponować produkty aby sprzedaż była maksymalna?

Jak obliczyć współzależność wyników z kampanii adwords i reklam w sieciach afiliacyjnych?

Jak zwiększyć lojalność klientów?

Jak oszacować sprzedaż w zależności od wydatków reklamowych?

Jaka jest współzależność firm konkurencyjnych?

Jaki jest optymalny podział budżetu reklamowego pomiędzy wybrane kanały komunikacji?

Ilu potencjalnych klientów należy poinformować jeśli w ofercie jest produkt o ograniczonej ilości?

Jak oszacować ilość sprzedaży produktów w zależności od ceny?

 

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

 

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

 

Szerokie zastosowanie excel podstawy w firmie pozwala na dokładne rozwiązanie zagadnień decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki temu portalowi przedsiębiorca może nauczyć się jak w prosty sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

 

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Analiza wyników

Analiza wyników

CPC

Popyt

Obsługa klienta

Popyt

Badanie konkurencji

Marża

Badanie jakości

Elastyczność popytu

Optymalizacja placementów

Badanie jakości

Asortyment produkcji

Dobór produktów

Zwiększenie sprzedaży

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *