Program microsoft excel w firmie

Program microsoft excel w firmie

Na witrynie small-business.com.pl zaprezentowano jak posłużyć się programem microsoft excel w firmie. Umieszczone tutaj przykłady przedstawiają typowe sytuacje, z jakimi przedsiębiorca może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał rozwiązać konkretny problem. Przykłady te przede wszystkim opisują sam problem – podkreślają, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie ukazują, dlaczego przedsiębiorstwo odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje przynajmniej jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących program microsoft excel w firmie. Autorom, piszącym dla tej witryny chodzi o to, aby właściciel firmy utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub przekształcił przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł indywidualnie oszacować własne problemy decyzyjne.

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Czy sprzedaż jest uzależniona od ekspozycji produktu?

Gdzie eksponować produkty aby sprzedaż była maksymalna?

Jak obliczyć próg rentowności?

Jak obliczyć spadek sprzedaży w zależności od wzrostu aktywności reklamowej konkurencji?

Jaki wpływ na sprzedaż ma zmiana hasła reklamowego umieszczonego na banerach internetowych?

Jaka jest współzależność firm konkurencyjnych?

Jaki jest optymalny podział budżetu reklamowego pomiędzy wybrane kanały komunikacji?

Jaki jest maksymalny zasięg reklamy internetowej przy zmianie ograniczenia ilości odsłon na użytkownika?

Jak oszacować ilość sprzedaży produktów w zależności od ceny?

 

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

Szerokie zastosowanie programu microsoft excel w firmie pozwala na gruntowne rozwiązanie kwestii decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może nauczyć się jak w prosty sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Zysk

Zmiana kosztu

Zmiana kosztu

CPM

Marża

Dobór produktów

Badanie jakości

Analiza wyników

Współzależność

Mailing

CTR

Współzależność

CPM

Optymalizacja placementów

Obsługa klienta

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *