Program microsoft excel w biznesie

Program microsoft excel w biznesie

Na portalu small-business.com.pl wskazano jak zastosować program microsoft excel w biznesie. Umieszczone tutaj przykłady obrazują typowe sytuacje, z jakimi przedsiębiorca może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał rozwiązać konkretny problem. Sytuacje te przede wszystkim charakteryzują sam problem – eksponują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie demonstrują, dlaczego firma odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje minimum jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących program microsoft excel w biznesie. Autorom, piszącym dla tego serwisu internetowego chodzi o to, aby właściciel firmy utożsamił się z przedstawionym zagadnieniem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub przekształcił przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł samodzielnie oszacować własne problemy decyzyjne.

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Jak przeprowadzić obliczenia aby oszacować wpływ obecności konkurencji w naturalnych wynikach wyszukiwania?

Jak obliczyć zmianę sprzedaży czy zysku ze względu na zmianę ceny czy kosztu jednostkowego?

Jak analizować wrażliwość przychodów na zmiany cen czy kosztów?

Jak obliczyć wpływ na sprzedaż reklam na portalach i sieciach reklamowych?

Jaki wpływ na sprzedaż ma zmiana hasła reklamowego umieszczonego na banerach internetowych?

jaki wpływ na wyniki kampanii reklamowej ma zmiana wyglądu reklam?

Jak sprawdzić czy sprzedaż danego produktu jest uzależniona od sprzedaży innych?

Ilu potencjalnych klientów należy poinformować jeśli w ofercie jest produkt o ograniczonej ilości?

 

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

Szerokie zastosowanie programu microsoft excel w biznesie pozwala na dokładne rozwiązanie kwestii decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki temu portalowi przedsiębiorca może nauczyć się jak w łatwy sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Mailing

Opłacalność zakupu

Wartość klienta

Współzależność

Kampania reklamowa

Popyt

Konkurencja

Podział budżetu

Sprzedaż a cena

Analiza popytu

Opakowanie a sprzedaż

Opłacalność promocji

Elastyczność popytu

Współzależność

Optymalizacja placementów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *