Microsoft excel w biznesie

Microsoft excel w biznesie

Na witrynie small-business.com.pl wskazano jak zastosować microsoft exel w biznesie. Umieszczone tutaj przykłady opisują typowe sytuacje, z jakimi osoba decyzyjna w firmie może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał rozwiązać konkretny problem. Przykłady te przede wszystkim opisują sam problem – wskazują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie demonstrują, dlaczego przedsiębiorstwo odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje przynajmniej jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących microsoft exel w biznesie. Autorom, piszącym dla tej witryny chodzi o to, aby przedsiębiorca utożsamił się z przedstawionym zagadnieniem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub zmodyfikował przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł samodzielnie zgłębić własne problemy decyzyjne.

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Jak porównać obecności w naturalnych wynikach wyszukiwania firm konkurencyjnych?

Jak dobrać asortyment do sklepu aby zysk był maksymalny?

Jak analizować wrażliwość przychodów na zmiany cen czy kosztów?

Jak oszacować wpływ obsługi klienta na sprzedaż?

Jak oszacować sprzedaż w zależności od wydatków reklamowych?

Jaki wpływ na popyt ma obniżenie ceny? Jaka jest optymalna cena produktu?

Jak analizować frazy na które pozycjonują się firmy konkurencyjne w naturalnych wynikach wyszukiwania w google?

Jak obliczyć popyt?

 

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

Szerokie zastosowanie microsoft exel w biznesie pozwala na dokładne rozwiązanie problemów decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki tej witrynie właściciel firmy może nauczyć się jak w łatwy sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Opłacalność zakupu

Lojalność klienta

Mailing

Popyt

Opłacalność zakupu

Elastyczność popytu

Wybór portali

Analiza wyników

Sprzedaż a cena

Opłacalność promocji

Wybór portali

CPL

Próg rentowności

Sprzedaż a cena

Optymalizacja sprzedaży

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *