MS excel w firmie

MS excel w firmie

Na portalu small-business.com.pl przedstawiono jak zastosować ms excel w firmie. Umieszczone tutaj przykłady obrazują typowe sytuacje, z jakimi osoba decyzyjna w firmie może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał podjąć odpowiednią decyzję. Sytuacje te przede wszystkim charakteryzują sam problem – wskazują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie ukazują, dlaczego przedsiębiorstwo odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje przynajmniej jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących ms excel w firmie. Autorom, piszącym dla tej witryny chodzi o to, aby właściciel firmy utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub przerobił przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł swobodnie rozwiązać własne problemy decyzyjne.

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Czy sprzedaż jest uzależniona od ekspozycji produktu?

Jak obliczyć efektywność handlowców biorąc pod uwagę region, w którym się poruszają?

Jak „podlinkować” produkty komplementarne w sklepie internetowym aby sprzedaż była maksymalna?

Jak obliczyć wpływ na sprzedaż reklam na portalach i sieciach reklamowych?

Jak oszacować maksymalną wartość bonusu dla klienta aby zwiększyć zysk?

jaki wpływ na wyniki kampanii reklamowej ma zmiana wyglądu reklam?

Jak klienci postrzegają firmy konkurencyjne?

Ilu potencjalnych klientów należy poinformować jeśli w ofercie jest produkt o ograniczonej ilości?

Jaka jest elastyczność cenowa sprzedaży?

 

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

Szerokie zastosowanie mc excel w firmie pozwala na gruntowne rozwiązanie kwestii decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki temu serwisowi właściciel firmy może nauczyć się jak w prosty sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Ekspozycja a sprzedaż

Obsługa klienta

CTR

Zmiana ceny

Lojalność klienta

Wartość klienta

Asortyment produkcji

Zmiana kosztu

CPL

Maksymalizacja zysku

Opłacalność zakupu

Dobór produktów

Asortyment produkcji

Próg rentowności

Próg rentowności

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *