MS excel w biznesie

MS excel w biznesie

Na witrynie small-business.com.pl przedstawiono jak zastosować ms excel w biznesie. Umieszczone tutaj przykłady przedstawiają typowe sytuacje, z jakimi właściciel firmy może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał rozwiązać konkretny problem. Przykłady te przede wszystkim określają sam problem – wskazują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie ukazują, dlaczego przedsiębiorstwo odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje przynajmniej jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących ms excel w biznesie. Autorom, piszącym dla tego serwisu internetowego chodzi o to, aby właściciel firmy utożsamił się z przedstawionym zagadnieniem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub zmodyfikował przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł indywidualnie zgłębić własne problemy decyzyjne.

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Jak porównać obecności w naturalnych wynikach wyszukiwania firm konkurencyjnych?

Jak obliczyć efektywność handlowców biorąc pod uwagę region, w którym się poruszają?

Jak zwiększyć sprzedaż spontaniczną w sklepie internetowym?

Jak obliczyć wpływ na sprzedaż reklam na portalach i sieciach reklamowych?

Jak oszacować sprzedaż w zależności od wydatków reklamowych?

Jaka jest współzależność firm konkurencyjnych?

Jak analizować frazy na które pozycjonują się firmy konkurencyjne w naturalnych wynikach wyszukiwania w google?

W jakiej cenie sprzedawać produkty aby zysk był maksymalny?

 

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

Szerokie zastosowanie ms excel w biznesie pozwala na szczegółowe rozwiązanie kwestii decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki tej witrynie właściciel firmy może nauczyć się jak w łatwy sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Badanie jakości

Badanie konkurencji

Maksymalizacja sprzedaży

Analiza wyników

Reklama

Podział budżetu

Sprzedaż a cena

Badanie konkurencji

Analiza wyników

Analiza popytu

Optymalizacja placementów

Opakowanie a sprzedaż

Kampania reklamowa

Wybór portali

Konkurencja

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *