jak poprawić sprzedaż

jak poprawić sprzedaż?

Jak planować kampanię reklamową w celu określenia regionu o najwyższym potencjale sprzedażowym?

Gdzie eksponować produkty aby sprzedaż była maksymalna?

Jak „podlinkować” produkty komplementarne w sklepie internetowym aby sprzedaż była maksymalna?

Jak obliczyć wzrost sprzedaży produktu w zależności od reklamy w gazetce sklepowej?

Jak oszacować maksymalną wartość prezentu dla klienta w celu maksymalizacji sprzedaży?

Jaka jest współzależność firm konkurencyjnych?

Jaki jest wpływ działań reklamowych na sprzedaż w konkurencyjnych firmach?

Jak obliczyć popyt?

Między innymi na tego typu pytania znajdują się odpowiedzi na serwisie small-business.com.pl. Z punktu widzenia kierowania przedsiębiorstwem najważniejsza jest należyta interpretacja faktów ukazujących rzeczywistość, gdyż wszelka decyzja biznesowa ustanawiana jest w konkretnych warunkach i wywołuje określone efekty. Rezultat prowadzonych działań uzależnione jest od tego, w jakim stopniu przewidujemy płynność uwarunkowań oraz jesteśmy w stanie przeczuć skutki konkretnych posunięć. Skutki decyzji zarządczych rozpatrujemy  najczęściej w kategoriach zysków oraz strat, dlatego poprzedzamy je dokładnymi badaniami sytuacji i szukamy rozwiązań najlepszych. W tym zakresie pomocne okazują się metody ilościowe umożliwiające ujrzeć prawidłowości w testowanych zdarzeniach a tym samym odpowiedzieć na pytanie jak poprawić sprzedaż.

Portal small-business.com.pl jest kompletem rozwiązanych zagadnień z zakresu zarządzania z zastosowaniem arkusza kalkulacyjnego Excel. Każdy artykuł to studium przypadku – rozpoczyna je relacja problemu, następnie zaprezentowana jest właściwa metoda rozwiązania go i podana wykładnia wyliczonego wyniku. Przybliżone przypadki powinny zainteresować właścicieli przedsiębiorstw, dyrektorów marketingu, sprzedaży, pracowników, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę praktyczną w celu usprawnienia procesu podejmowania decyzji biznesowych czy też szukają odpowiedzi na pytanie jak poprawić sprzedaż.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *