Jak poprawić sprzedaż w sklepie

jak poprawić sprzedaż w sklepie?

Jak porównać obecności w naturalnych wynikach wyszukiwania firm konkurencyjnych?

Jak dobrać asortyment do sklepu aby zysk był maksymalny?

Jak obliczyć współzależność wyników z kampanii adwords i reklam w sieciach afiliacyjnych?

Jak obliczyć wpływ na sprzedaż reklam na portalach i sieciach reklamowych?

Jaki wpływ na sprzedaż ma zmiana hasła reklamowego umieszczonego na banerach internetowych?

Jak wybrać produkt, spośród wszystkich dostępnych w sklepie, do umieszczenia na reklamach?

Jaki jest wpływ działań reklamowych na sprzedaż w konkurencyjnych firmach?

Ilu potencjalnych klientów należy poinformować jeśli w ofercie jest produkt o ograniczonej ilości?

W szczególności na tego typu pytania znajdują się odpowiedzi na portalu small-business.com.pl. Z perspektywy prowadzenia przedsiębiorstwa najważniejsza jest prawidłowa interpretacja faktów opisujących stan obecny, gdyż każda decyzja biznesowa podejmowana jest w konkretnych warunkach i wywołuje określone skutki. Rezultat prowadzonych poczynań uzależnione jest od tego, w jakim stopniu przewidujemy niestałość uwarunkowań oraz jesteśmy w stanie przeczuć skutki rzeczywistych posunięć. Efekty decyzji dotyczących sprzedaży rozważamy  najczęściej w kategoriach zysków oraz strat, dlatego poprzedzamy je drobiazgowymi badaniami sytuacji i poszukujemy rozwiązań optymalnych. W tym zakresie przydatne okazują się metody ilościowe umożliwiające ujrzeć właściwości w analizowanych zdarzeniach a tym samym odpowiedzieć na pytanie jak poprawić sprzedaż w sklepie.

Strona small-business.com.pl jest pakietem rozwiązanych problemów z zakresu sprzedaży z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel. Każdy artykuł to studium przypadku – rozpoczyna je opis problemu, następnie zademonstrowana jest odpowiednia metoda rozwiązania go i podana interpretacja uzyskanego wyniku. Wskazane przypadki mogą zainteresować właścicieli firm, dyrektorów marketingu, sprzedaży, pracowników, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę praktyczną w celu usprawnienia procesu podejmowania decyzji biznesowych czy też szukają odpowiedzi na pytanie jak poprawić sprzedaż w sklepie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *