Formuły excel w biznesie

Formuły excel w biznesie

Na witrynie small-business.com.pl przedstawiono jak zastosować formuły excel w biznesie. Umieszczone tutaj przykłady obrazują typowe sytuacje, z jakimi osoba decyzyjna w firmie może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał podjąć odpowiednią decyzję. Sytuacje te przede wszystkim określają sam problem – wskazują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie demonstrują, dlaczego firma odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje co najmniej jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących formuły excel w biznesie. Autorom, piszącym dla tego portalu chodzi o to, aby właściciel firmy utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub zmodyfikował przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł samodzielnie rozwiązać własne problemy decyzyjne.

 

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Jak porównać obecności w naturalnych wynikach wyszukiwania firm konkurencyjnych?

Jak testować kreacje mailingowe i portale na których planowana jest wysyłka?

Jak obliczyć współzależność wyników z kampanii adwords i reklam w sieciach afiliacyjnych?

Jak obliczyć wzrost sprzedaży produktu w zależności od reklamy w gazetce sklepowej?

Jak oszacować maksymalną wartość bonusu dla klienta aby zwiększyć zysk?

Jaka jest współzależność firm konkurencyjnych?

Jak klienci postrzegają firmy konkurencyjne?

W jakiej cenie sprzedawać produkty aby zysk był maksymalny?

 

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

 

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

 

Szerokie zastosowanie formuły excel w biznesie pozwala na rzetelne rozwiązanie kwestii decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki tej witrynie przedsiębiorca może nauczyć się jak w łatwy sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

 

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Badanie konkurencji

Sprzedaż a cena

Kampania reklamowa

Konkurencja

CPM

Lojalność klienta

Produkty komplementarne

Wybór portali

CPL

Obsługa klienta

Opłacalność promocji

Współwyszukiwanie

Optymalizacja sprzedaży

CPC

Podział budżetu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *