Excel zaawansowany w firmie

Excel zaawansowany w firmie

Na witrynie small-business.com.pl pokazano jak wykorzystać excel zaawansowany w firmie. Umieszczone tutaj przykłady opisują typowe sytuacje, z jakimi zarządzający biznesem może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał rozwiązać konkretny problem. Przykłady te przede wszystkim opisują sam problem – eksponują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie demonstrują, dlaczego firma odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje minimum jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących excel zaawansowany w firmie. Autorom, piszącym dla small-business.com.pl chodzi o to, aby właściciel firmy utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub przekształcił przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł swobodnie oszacować własne problemy decyzyjne.

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Jak przeprowadzić obliczenia aby oszacować wpływ obecności konkurencji w naturalnych wynikach wyszukiwania?

Gdzie eksponować produkty aby sprzedaż była maksymalna?

Jak zwiększyć sprzedaż spontaniczną w sklepie internetowym?

Jak zwiększyć lojalność klientów?

Jak oszacować maksymalną wartość bonusu dla klienta aby zwiększyć zysk?

Jak wybrać produkty do wysyłki newslettera w celu maksymalizacji zysku?

Jaki jest wpływ działań reklamowych na sprzedaż w konkurencyjnych firmach?

Jak obliczyć popyt?

Jak przeprowadzać promocje aby przyciągnąć jak największą ilość nowych klientów?

 

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

Szerokie zastosowanie excel zaawansowany w firmie pozwala na rzetelne rozwiązanie zagadnień decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki temu serwisowi właściciel firmy może nauczyć się jak w łatwy sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Opakowanie a sprzedaż

Wartość klienta

CPM

Popyt

Analiza wyników

Badanie konkurencji

Podział budżetu

Pozycjonowanie

Reklama

Budżet na reklamę

Konkurencja

Opakowanie a sprzedaż

Kampania reklamowa

Sprzedaż a cena

Mailing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *