Excel zaawansowany w biznesie

Excel zaawansowany w biznesie

Na serwisie small-business.com.pl pokazano jak wykorzystać excel zaawansowany w biznesie. Umieszczone tutaj przykłady obrazują typowe sytuacje, z jakimi właściciel firmy może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał podjąć odpowiednią decyzję. Sytuacje te przede wszystkim charakteryzują sam problem – wskazują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie ukazują, dlaczego przedsiębiorstwo odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje przynajmniej jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących excel zaawansowany w biznesie. Autorom, piszącym dla small-business.com.pl chodzi o to, aby przedsiębiorca utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub przekształcił przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł swobodnie oszacować własne problemy decyzyjne.

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Czy sprzedaż w sklepie internetowym jest uzależniona od umiejscowienia produktu na kolejnych stronach w danej kategorii?

Jak testować kreacje mailingowe i portale na których planowana jest wysyłka?

Jak obliczyć próg rentowności?

Jak zwiększyć lojalność klientów?

Jak oszacować maksymalną wartość prezentu dla klienta w celu maksymalizacji sprzedaży?

Jak wybrać produkt, spośród wszystkich dostępnych w sklepie, do umieszczenia na reklamach?

Jak klienci postrzegają firmy konkurencyjne?

Ilu potencjalnych klientów należy poinformować jeśli w ofercie jest produkt o ograniczonej ilości?

Jak przeprowadzać promocje aby przyciągnąć jak największą ilość nowych klientów?

 

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

Szerokie zastosowanie excel zaawansowany w biznesie pozwala na gruntowne rozwiązanie kwestii decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki temu portalowi właściciel firmy może nauczyć się jak w prosty sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Analiza wyników

Podział budżetu

Lokalizacja a sprzedaż

Próg rentowności

Opłacalność promocji

Zwiększenie sprzedaży

Optymalizacja placementów

Pozycjonowanie

Obsługa klienta

Lojalność klienta

Badanie konkurencji

Popyt

Zmiana kosztu

CPM

Analiza popytu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *