Excel podstawy w firmie

Excel podstawy w firmie

Na witrynie small-business.com.pl wskazano jak zastosować excel podstawy w firmie. Umieszczone tutaj przykłady przedstawiają typowe sytuacje, z jakimi przedsiębiorca może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał rozwiązać konkretny problem. Przykłady te przede wszystkim opisują sam problem – eksponują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie ukazują, dlaczego przedsiębiorstwo odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje minimum jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących excel podstawy w firmie. Autorom, piszącym dla tego serwisu internetowego chodzi o to, aby przedsiębiorca utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub zmodyfikował przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł samodzielnie oszacować własne problemy decyzyjne.

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Jak zmierzyć opłacalność nowego biznesu w zależności od lokalizacji?

Gdzie eksponować produkty aby sprzedaż była maksymalna?

Jak obliczyć współzależność wyników z kampanii adwords i reklam w sieciach afiliacyjnych?

Jak zwiększyć lojalność klientów?

Jak oszacować sprzedaż w zależności od wydatków reklamowych?

Jaka jest współzależność firm konkurencyjnych?

Jaki jest optymalny podział budżetu reklamowego pomiędzy wybrane kanały komunikacji?

Ilu potencjalnych klientów należy poinformować jeśli w ofercie jest produkt o ograniczonej ilości?

Jak oszacować ilość sprzedaży produktów w zależności od ceny?

 

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

 

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

 

Szerokie zastosowanie excel podstawy w firmie pozwala na dokładne rozwiązanie zagadnień decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki temu portalowi przedsiębiorca może nauczyć się jak w prosty sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

 

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Analiza wyników

Analiza wyników

CPC

Popyt

Obsługa klienta

Popyt

Badanie konkurencji

Marża

Badanie jakości

Elastyczność popytu

Optymalizacja placementów

Badanie jakości

Asortyment produkcji

Dobór produktów

Zwiększenie sprzedaży

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *