Excel dla zaawansowanych w firmie

Excel dla zaawansowanych w firmie

Na witrynie small-business.com.pl pokazano jak zastosować excel dla zaawansowanych w firmie. Umieszczone tutaj przykłady opisują typowe sytuacje, z jakimi właściciel firmy może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał rozwiązać konkretny problem. Sytuacje te przede wszystkim opisują sam problem – podkreślają, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie ukazują, dlaczego firma odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje co najmniej jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących excel dla zaawansowanych w firmie. Autorom, piszącym dla small-business.com.pl chodzi o to, aby właściciel firmy utożsamił się z przedstawionym problemem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub przekształcił przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł samodzielnie zgłębić własne problemy decyzyjne.

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Czy sprzedaż w sklepie internetowym jest uzależniona od umiejscowienia produktu na kolejnych stronach w danej kategorii?

Jak testować kreacje mailingowe i portale na których planowana jest wysyłka?

Jak obliczyć scenariusze rozwoju firmy w zależności od zmiany cen czy kosztów?

Jak ustalić wartość klienta?

Jak oszacować sprzedaż w zależności od wydatków reklamowych?

Jaka jest współzależność firm konkurencyjnych?

Jak oszacować sprzedaż danego produktu w zależności od sprzedaży innych produktów?

Ilu potencjalnych klientów należy poinformować jeśli w ofercie jest produkt o ograniczonej ilości?

Jak przeprowadzać promocje aby przyciągnąć jak największą ilość nowych klientów?

 

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

Szerokie zastosowanie excel dla zaawansowanych w firmie pozwala na rzetelne rozwiązanie zagadnień decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki temu portalowi przedsiębiorca może nauczyć się jak w łatwy sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Współzależność

SEO

Zmiana ceny

Zmiana ceny

Współwyszukiwanie

CPM

Dobór produktów

Lokalizacja a sprzedaż

Badanie konkurencji

Obsługa klienta

Dobór produktów

CTR

Mailing

Wybór portali

Popyt

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *