Bazy danych w excelu w firmie

Bazy danych w excelu w firmie

Na portalu small-business.com.pl wskazano jak zastosować bazy danych w excelu w firmie. Umieszczone tutaj przykłady przedstawiają typowe sytuacje, z jakimi zarządzający biznesem może spotkać się na co dzień, w których będzie musiał rozwiązać konkretny problem. Przykłady te przede wszystkim opisują sam problem – wskazują, dlaczego dana sytuacja w ogóle jest problematyczna – a następie obrazują, dlaczego przedsiębiorstwo odniesie korzyści z jego rozwiązania. Każdy przykład ukazuje przynajmniej jedno rozwiązanie używające odpowiednich narzędzi stosujących bazy danych w excelu w firmie. Autorom, piszącym dla tej witryny chodzi o to, aby przedsiębiorca utożsamił się z przedstawionym zagadnieniem, popracował nad nim z tej perspektywy i wreszcie zastosował lub przekształcił przedstawione rozwiązanie tak, aby mógł samodzielnie oszacować własne problemy decyzyjne.

Dzięki temu serwisowi przedsiębiorca może dowiedzieć się m.in.:

Jak przeprowadzić obliczenia aby oszacować wpływ obecności konkurencji w naturalnych wynikach wyszukiwania?

Jakie produkty i w jakich ilościach produkować w celu maksymalizacji zysku?

Jak zwiększyć sprzedaż spontaniczną w sklepie internetowym?

Jak obliczyć wzrost sprzedaży produktu w zależności od reklamy w gazetce sklepowej?

Jak oszacować sprzedaż w zależności od wydatków reklamowych?

Jaka jest współzależność firm konkurencyjnych?

Jak analizować frazy na które pozycjonują się firmy konkurencyjne w naturalnych wynikach wyszukiwania w google?

Jak obliczyć popyt?

Witryna została podzielona na kategorie w zależności od branży w jakiej porusza się dana firma:

Handel,

Produkcja,

Usługi,

a także według dziedziny działalności firmy, której dotyczy dany problem:

Badanie konkurencji,

Zyski, koszty, jakość,

Badanie popytu – odbiorcy,

Finanse.

Szerokie zastosowanie bazy danych w excelu w firmie pozwala na rzetelne rozwiązanie kwestii decyzyjnych dotyczących planowania, optymalizacji i podejmowania decyzji. Dzięki temu serwisowi właściciel firmy może nauczyć się jak w łatwy sposób podejmować decyzje optymalizujące zysk, sprzedaż czy też minimalizujące ryzyko prowadzenia firmy.

Ważną funkcjonalnością serwisu są tagi umieszczone w prawej kolumnie serwisu. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób może odnaleźć artykuły na konkretny temat. Najpopularniejsze tagi to m.in.:

Marża

Test reklamy

Konkurencja

Kampania reklamowa

CPC

Analiza popytu

Próg rentowności

Elastyczność popytu

Analiza wyników

Lojalność klienta

Analiza wrażliwości

SEO

Zwiększenie sprzedaży

Próg rentowności

Wybór portali

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *